Hallitus on pohtinut Bichon Frise ry:n rotujärjestölehden siirtämistä osittain  digitaaliseen muotoon paperisen sijasta, mutta jäsenistön kannan tultua selväksi digiuudistusta vastaan jatkuu paperilehden painatus ja postitus ennallaan.

Hallitus haluaa kuitenkin valottaa taustoja uudistusehdotuksen taustalta. Kustannusten noustessa vuosi vuodelta on Bichon Frise ryn vuositulos ollut tappiollinen jo useampana vuonna. Suurin menoerä vuosibudjettiin tulee jäsenlehden postikuluista niiden ollessa noin ⅔ lehden kokonaiskustannuksista. Yhdistys haluaa tarjota lehden lisäksi jäsenille myös muitakin aktiviteetteja, mm 2018 järjestettiin trimmauskursseja, näyttelyharjoituksia, agilitykursseja sekä syyspäivät. Vuosikokous päätti olla nostamatta jäsenmaksuja, joten kustannusten yleisesti noustessa digitaalinen lehti oli yksi vaihtoehto kustannusten hillitsemisessä. Jäsenistön toiveesta lehti kuitenkin jatkaa ennallaan toistaiseksi. Tulevassa lehdessä jäsenistö voi tutustua vuosikokousmateriaalin yhteydessä rotujärjestön lukuihin tarkemmin. Mukavaa kesää kaikille!